Finomságok egészségesen

Ananászos tejpite

2015.09.30 13:37

A minap valami egészséges édességre vágytam, amit gyorsan el tudok készíteni mielőtt elindulok a munkába. Körül néztem a konyhában és fel mértem a lehetőségeket. Aztán megláttam, hogy egy ananász árválkodik nagyon szép érett formájában. Gondolkoztam mit is lehetne belőle alkotni, valami finomat. Bele lapoztam az egyik kedvenc füzetembe, majd néhány oldal lapozgatás után megjött az ötlet. Milenne, ha tejpite készülne belőle, de nem a hagyományos módon, hanem kicsit másképpen. Így megszületett az ananászos tejpite Hajni módra. Ha te is szereted az ananászt és a kókuszt, akkor neked is izleni fog abban biztos vagyok! 

 

Hozzávalók: 

 5 dkg vaj

2 egész tojás

10 dkg nádcukor

1 joghurt (150g)

300g kókusztej

15dkg zabpehelyliszt

2 evőkanál kókuszreszelék

3 szelet ananász (kb 1 cm vastag, ezt kockára vágni a közepét vágd ki)

Mindent összekeverni, ha lehet külön a nedves és száraz anyagot, öntsd bele egy szilikon formába, majd dobáld a tetejére az ananász kockákat és előmelegeített sütőben 190 fokon 15 percig sütni, majd vissza venni a hőfokot 150 fokra és még 30 percig készre sütni. 

Ha kisült várd meg míg kihül és utána szeleteld. Nagyon finom!