Finomságok egészségesen

Brownie kicsit másképp

2015.09.18 12:38

Sokan szeretik, sokan nem. De aki igazi csokoládé rajongó biztos, hogy nem tud ellenállni, pláne ha még hízlalásmentes és egészséges is. A minap tanultam ezt a különleges finomságot. Sokféleképpen láttam már receptekben, de eddig egyik sem győzött meg engem úgy, mint ez a recept. Hát azonnal bele is fogtam a próbájába, persze ismerve magamat, megint nem bírtam ki, hogy ne kisérletezzek és így született meg a képen látható változat. Az eredeti receptet írom le, ez kicsit másabb, de ez is finom nagyon. Amit pedig én tovább fejlesztettem majd megkostólhatod az újonan nyíló kávézónkban Sombereken, ez olyan Hajnis :) . Az én változatom annyiban különbözik az eredetitől, hogy ezt bűntetlenül eheted, mert a kilók nem maradnak rajtad. Finom, egészséges, hízlalásmentes és mennyei! :) 

Hozzávalók: 

- 1 és 3/4 csésze tönkölyliszt

- 1 cs. sütőpor

- 1 és 1/2 csésze nádcukor ( ebből 3 kanál a szóráshoz)

- 7 evőkanál kakaópor ( ebből 3 kanál a szóráshoz) 

- 3/4 csésze kókuszolaj (lehet olivaolaj is)

- 1 csésze rízstejszín

- só

A száraz és nedves anyagokat összekeverjük, majd szilikon formába vagy sütőpapírral kibélelt formába öntjük. Elég sűrű tésztát kapunk. A tetejét kakaópor és nádcukor keverékével megszórjuk jó vastagon és leöntjük meleg vizzel 1 és fél csésze víz. majd mehet a sütőbe 180 fokon 30-40 percig sütjük. 

Jó étvágyat!