Finomságok egészségesen

Spenótos - ananász turmix chia maggal

2016.01.27 10:50

Nem régiben rendeltem az interneten egy gyógyhatású terméket és kaptam hozzá egy adag chia magot ajándékba. Nagyon meg tetszett, majd mikor időm engedte el kezdtem ebben a témában olvasni, el kezdtem ismerkedni a chia mag hatásával. Mire jó, hogyan használ a szervezetnek, milyen jótékony hatásai vannak stb... Itt is találsz néhány hasznos adatot: >>> 

Sok helyen sok jót olvastam a chia mag áldásos hatásáról, így elindultam a natúr bolt irányába és vettem egy csomaggal. Aztán elkezdtem pudingot készíteni belőle, majd turmixot is és kombináltam gyümölccsel zöldséggel. Nekünk nagyon ízlik és az a jó benne, hogy nem kell hozzá cukor, sőt még főzni sem kell, csak egy kis türelem kell hozzá, míg megkocsonyásodik.

Ma reggel spenótos turmixot képzeltem el, mert elég sok spenótunk van itthon. Így hát neki álltam az elkészítésének. Próbáld ki te is nem fogsz csalódni, hiszen azon kívül, hogy finom nagyon egészséges is!

Hozzávalók:

1 marék friss (lehetőleg) bébi spenót

1 szelet ananász

1friss narancs leve

1 friss vérnarancs leve

1 evőkanál kókuszreszelék

1dl mandulatej (kókusztej,rízstej, zabtej vagy akármilyen másik tej)

3 evőkanál chia mag

A chia magot és a tejet előző este célszerű beáztatni és hagyni reggelig míg megkocsonyásodik, sűrű lesz mint a puding.

Reggel pedig az összes hozzávalót a chia pudingon kívül összeturmixoljuk 4-5 percen keresztül, hogy egynemű legyen. Ezután fogsz egy szép poharat és beleöntöd, majd a tetejére vagy az aljára rákanalazod a chia pudingot és már ihatod is a finom reggelidet sok-sok vitaminnal!

Egészségedre!!

 

Ez pedig a Vérnarancsos- ananász chia puding

 

Ananászos chia puding